vrijdag 29 juli 2011

Techniek goudborduren

Vorig jaar heb ik een workshop goudborduren gedaan in Leiden. Met alle materialen enz. die bij dat ambachtelijke werk noodzakelijk zijn.
Wel 8 uur hard gewerkt op 4 cm² werk. Thuis heb ik het toch ook nog afgemaakt.
Voor dit jaar heb ik wat anders bedacht. Deze techniek gebruiken om 4 kleine vitrines te maken die bij elkaar horen qua thema. De voorbereidingen zijn getroffen, de hele handel gaat mee op reis en ik hoop uiteindelijk 4 doosjes te kunnen laten zien.

De kleuren worden wit en zilver met wat nuances. Ik ben zelf benieuwd wat het gaat worden. De chinese tekens die de doosjes met elkaar verbinden zijn de tekens voor de namen van de jaargetijden.

1 opmerking:

  1. Uhooi,,
    Wow,, Deze vlinder is erg mooi, lief en mooi,,

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen