dinsdag 5 juli 2011

Hangertje

Het Schneebergje. Ik heb lang zitten denken wat ermee te doen. Ik neem het mee naar huis en maak er een piepklein kussentje voor dat past in het vierkantje.
De ‘lobben’ blijven dan los. Een koord eraan in een passende kleur en hij kan zo in de toekomstige kerstboom naast de biscornu’s die ik tot nu toe heb geproduceerd.
Ik houd er niet van iets te maken voor de kast of een map. Er moet iets mee gedaan worden al is het maar om als cadeautje te kunnen dienen.
Het borduren bevalt me ook wel, ik heb een prachtige vondst gedaan door aanwijzing van een van de kantkringleden. Op de site van LOKK staat verstopt een boekje met antieke DMC patronen. Prachtige patronen in art deco stijl waar ik er zekr een van ga gebruiken op een dekservet.
Handwerken is zeker ook vooruit denken. Mijn projecten bedenk ik vaak lang voor uitvoering, maar ik probeer ook gedisciplineerd eerst iets af te maken voor aan een nieuw werkstuk te beginnen.
Gelukkig mag ik van mezelf wel kantklossen en borduren tegelijk als afwisseling, dat valt al weer van me mee;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten