donderdag 28 juli 2011

Kussentje nr. 2

Het begin is er, ik heb meteen wat ik eerder was begonnen, het techniek stukje eraf gehaald en het patroon voor de rand van het kussen erop gezet. Klossen opgewonden en beginnen maar.
De stof heb ik gezigzagd op de machine, letters erop, die neem ik mee om te borduren.
De rand laat ik thuis, dat gaat nog wel lukken als ik terug ben, op mijn andere kussen staat nu een armband die moet eerst en ook afgemaakt.
Gisteren had ik een off-day, verkouden en lamlendig. Wat fijn dat je dan 's avonds naar een vriendin kan om gewoon wat te kletsen zodat de dag in ieder geval goed wordt afgesloten(het was 02.00 uur voor ik thuis was)
Vandaag met goede moed weer aan allerlei klusjes begonnen.
Gepensioneerd zijn moet je ook leren merk ik.
Hierbij vast het begin van de tulpen-armband.

2 opmerkingen:

  1. Dit vind ik zo kunstig..., echt heel mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch is dit de eenvoudigste techniek om met weinig klossen veel resultaat te boeken. Het draaien en keren in het patroon en het inhaken zijn nog het lastigst.

    BeantwoordenVerwijderen