vrijdag 2 september 2011

De vier jaargetijden(II)

Ja, het gaat langzaam wat worden. Het moeilijkst is het nog om niet te overdrijven.
Teveel is niet goed, maar waar houd je op.
Van de tweede ga ik om te beginnen alweer iets weghalen, teveel te glimmend.
Een crewel naald werkt het best op de zijde, een dunne naald met een behoorlijk oog en een scherpe punt.
Voor het kralen werk een naaldje dat bedoeld is om metalen kokertje vast te zetten, nergens te dik en dan zijn sommige kralen nog te klein voor de naald.
Het idee wat ik had dat ze alle 4 tegelijk groot moeten groeien klopt wel. Om dingen niet te overdrijven en een band tussen de 4 te laten bestaan hebben ze gemeenschappelijkheden nodig.
Ik heb veel bij, maar het is toch de kunst om het te doen met wat ik mee heb.
Misschien de volgende keer in Aurillac toch even langs die handwerkwinkel. Wat ik mis is misschien een wollen draad in wit.
In de bieb ga ik even zoeken naar een ijskristal en kopieerapparaat. Daar heb ik verder even geen afbeelding van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten