dinsdag 13 september 2011

Dekservet annex tafelkleed


Hij schiet op(is servet mannelijk?), of aan de veilige kant; het schiet op. Naast 4 stukjes jaargetij en een armband heb ik toch een redelijke productie gehaald. Het is warm geweest, heel warm soms, en dan doe je niet veel.
Ik had deze keer van huis toch televisie en Nederlandse radio als ik dat wilde. Ik ben uit geweest, mijn Frans verbetert(hoop ik) en kan thuis weer verder met van alles en nog wat. De rust waarmee ik ver van alles kan zitten werken zal ik thuis ook op moeten zoeken. De afleidingen daar zijn echter veel groter.
Dan is er weer internet dat de hele dag aan kan staan, er zijn uitjes, vrienden, familie enz. Maar het kant-en-klare dekservet zie ik al op een klein rond tafeltje in mijn volgende woning(de oude is nog niet verkocht deze zomer).
Volgend jaar is alles vast weer anders, maar daarom zeker zo leuk, ik verheug me er nu al op.
Ook dan zorg ik weer voor een tas vol projecten, want dat is mij goed bevallen. Ik ben wel benieuwd of ik de tas zoals ie er nog staat leeg krijg voor volgend jaar, of dat ik, mezelf kennende bepaalde zaken voor me uit zal schuiven.
Maar, wie dan leeft dan zorgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten