donderdag 15 september 2011

Koeien


Het nieuwe project waar ik over aan het nadenken ben heeft met koeien te maken.
Ik portretteer momenteel zoveel mogelijk koeien in zoveel mogelijk posities.
Niet omdat ik zo van koeien houd, maar meer omdat ik er mogelijkheden in zie.
Geborduurde foto’s bv. Niet een foto naborduren, maar een foto afdrukken en op de afdruk borduren. Vandaar dat ik een voorraad foto’s aan het opbouwen ben waarmee ik van de winter aan de slag kan als de wave plotseling toeslaat.
Jammer dat alle koeien en kalveren een oormerk dragen, niet voor het vee, maar voor het uiterlijk, nu moet ik iets verzinnen om dat te integreren voor de portretten.
Zelfs de overbuurman vroeg of ik iets met koeien heb vanwege mijn gefotografeer.
Nou ja, er zitten mooie plaatjes bij en ik ga nog even door als ik de kans krijg.
Met deze achtergrond zou ik heel misschien ook wel koe willen wezen, maar dan ook in Frankrijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten