zondag 4 september 2011

Tuin in wording

Een tijdje geleden vertelde ik dat ik gras gezaaid had als aanzet voor de tuin om het huis hier. De droogte die het nodig maakte te sproeien en mijn bezorgdheid over het ontkiemen van het zaad.
Nou dat heeft uiteindelijk ook resultaat gehad. Maaien doen we hier niet echt, ik ga er nog een keer met een bosmaaier overheen, maar gegroeid is het wel.
Goed genoeg om op te parkeren, waar het in de eerste plaats om te doen was.
Onze franse bovenburen, boven langs de ‘chemin’ zijn er nu ook en hoeven niet meer om mijn autootje heen te rijden. Die staat trots geparkeerd op eigen erf.
Er zouden twee auto’s kunnen staan, maar dat wordt een heel gepiel en vooral het wegrijden is niet van enig schade-gevaar ontbloot.
Voorlopig is dit voldoende.
Het is wel uitkijken waar je loopt, want de wilde boerderijkatten denken dat het een nieuw soort kattenbak is. Als je het weet is er niets aan de hand, maar anders zou je er goed over uit kunnen glijden…..
Voor ik naar huis ga moet de bosmaaier er een keer overheen, maar dat gaat lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten