zaterdag 1 oktober 2011

Kantklossen

Al heb ik nu alle tijd, zo druk als afgelopen week heb ik het zelden gehad. Ik moet beter op mijn blog letten, want er zaten type- en taalfouten in bij het teruglezen.
Gisteren heb ik de jaargetijden ingebracht voor de expositie Mijn Kunst.
Over durven heb ik maar niet te lang nagedacht, want dan had ik het toch weer niet gedaan.

De egel in Indria heb ik aan het begin van de week afgemaakt, maar nu ik heb toch weer drie kussens met opgespeld werk.
1. Rand voor een nieuw ringenkussentje. Geen foto, want het moet een verrassing blijven.
2. Het vlechtkantje van de workshop bij Gon, heeft geen haast en is leuk werk.
3. Het nieuwe Hollandsche Kant dat ik donderdag heb opgezet op les en waarvan ik toch zeker tot aan de eerste hoek moet hebben geklost voor de volgende les.
Vandaag blijf ik ondanks het prachtige weer binnen.
Het is Open Huizen dag en wie weet loopt er een koper binnen.
Mooie gelegenheid om te klossen en wat 'ottertjes' te doen. Een term die slaat op een knoop aanzetten en ander klein kleding-leed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten