vrijdag 7 oktober 2011

Borduurbladen

Nog niet zo lang geleden heb ik eindelijk ontdekt hoe het downloaden van films werkt. Tot mijn verbazing worden er ook veel ebook-en gepost(dat schijnt de term daarvoor te wezen) en zelfs tijdschriften.
Natuurlijk is er dan ook iemand bij die borduurbladen van over de hele wereld post voor de gebruiker.
Als hamsteraar van leuke dingen die ik ook nog wil doen heb ik een alleraardigst geval te pakken gekregen met geborduurde kleine tasjes. Ik kende het model al van de bekende kralen-tasjes, maar deze zijn geborduurd.
Nu nog een of meer van de sluitinkjes te pakken krijgen en er is een nieuw project in de maak!

2 opmerkingen:

  1. Oh, dat zijn wel heel bijzonder mooie beugeltasjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Elizabeth. Ik ga ze niet breed op internet zetten, maar wanneer je een patroontje zou willen dan kan dat.

    BeantwoordenVerwijderen