zaterdag 15 oktober 2011

Fotograferen

Ook een hobby van me, een die ik hier nog niet genoemd heb gezien de tags die aan de blogjes vast zitten.
Fotograferen en fotobewerken op allerlei manieren doe ik ook al een jaar of 10. Dit jaar zelfs een telelens bij het toestel gevoegd om nog meer plaatjes te kunnen maken.
Vroeger maakte ik van vakanties complete documentaire albums, dat is over in het digitale tijdperk.
Gelukkig zijn er ook albums te maken en te bestellen via internet, maar dat is nogal duur wanneer je dat uitgebreid doet. Er kunnen ook maar een beperkt aantal foto's in.
Op www.jilster.nl kun je zelf een tijdschrift maken.
Voor een huwelijk heb ik er een gemaakt met een aantal andere mensen. Nu maak ik er een van de afgelopen zomer. Wat ik heb gezien, gedaan en beleefd in een tijdschrift. Natuurlijk meteen in het groot, ieder jaar één. Die van 2010 staat al een half jaar stil, maar die voor 2011 krijgt nu echt vorm.

Mijn eerste pogingen om een eenheid te maken in fotobewerken, niet alleen digitaal!
Death Valley I, II, III en IV.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten