woensdag 29 juni 2011

Tropen

Het is gisteren en vandaag ver boven de 30 graden worden. Niet op mijn terras ‘s morgens, omdat de hoogte zorgt voor een koele wind vanachter de berg.
De luiken staat in tropenstand om de middaghitte te verhinderen binnen te dringen.
Wel lekker om te zitten borduren en lezen. Omdat mijn Schneebergje bijna af is heb ik gisteren voor 2 kleine dingen al weer klossen zitten winden. Een sleutelhanger voor een bijna ex-collega als extra cadeautje bij haar afscheid en een waaieroorhanger die ik al jaren in de kast heb liggen.
Ik ga over op een andere manier van werken qua bloggen.
In La Bergerie(zo heet het huis) maak ik vooraf een aantal blogjes klaar op stick, compleet met plaatjes. Vervolgens zet ik deze zodra ik weer in de buurt van internet kom achter elkaar klaar op blogspot met een geplande datum van publiceren.
Op die manier vallen er niet van die grote gaten tussen de opvolgende blogs.
Hierbij in ieder geval een plaatje van mijn vorderingen met “leven aan zee” en het stukje Schneeberg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten