woensdag 22 juni 2011

Is het Werken, dat handwerken?

Ik kom niet tot veel, het lezen borduren en kantklossen raken in het ongerede als er gasten langskomen. Daarna moet het huis weer aan kant gemaakt en daarna pas weer rustig aan het handwerken.
Wel is nu de satellietschotel in orde gemaakt zodat de tv aan kan bij binnenzit weer en ook de Nederlandse radio zou af te spelen zijn, die heb ik nog niet geprobeerd.
Verder maar weer met mijn “leven aan zee”.
De zeemeeuw is nu ook af, de enkele draadjes voor de lijnen heb ik toch maar verdubbeld. In een stukje met lichte kleuren vallen ze anders zo helemaal weg.
Het midden en daarboven zijn nu klaar inclusief omlijsting. Het is toch meer werk dan ik dacht, maar het wordt erg leuk.
Helaas heb ik ook de markt geen dmc blanc kunnen kopen, toch nog maar is zoeken in de stad. Alleen kan ik ook met behulp van het woordenboek de naam voor zo’n winkel nergens vinden.
Uiteindelijk ben ik toch met een klein kant patroontje Schneeberg begonnen. Het begin is het moeilijkst zeggen ze. Het voelde wel goed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten