zaterdag 14 april 2012

Lettermerklap

Weer een leuk scrabble woord.....Deze had ik nog liggen, ooit geschenk gekregen maar lekker voor 's avonds bij de televisie. Niet moeilijk, in een kleur, alleen is de stof niet helemaal regelmatig.
Allerlei lettervormen en cijfers natuurlijk. Lang zal ik er niet mee bezig zijn daarvoor is het te eenvoudig, wel een lekker werkje.
Sinds kort zit ik bij een leesgroep voor geschiedenis. Het boek van gisteren heb ik al een keer besproken in deze blog. Het is best moeilijk gestructureerd over een boek te praten met al die verschillende achtergronden. De vragenlijst die door Senia wordt gemaakt vind ik te schools om voor discussie te gebruiken. Dat zou anders moeten. In ieder geval waren we het redelijk eens over dit boek. Goed geschreven, maar erg gecentreerd op de koningshuizen, terwijl de politiek de andere en zijn eigen weg op ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten