dinsdag 10 april 2012

Geen foto's

De storing bij Vodafone brengt veel met zich mee. Ik heb foto's gemaakt met mijn telefoon, als altijd, maar kan deze niet uploaden omdat ik al bijna een week geen internet op mijn telefoon heb.
Zonder internet staat de hele wereld stil(!), gelukkig niet, maar het maakt het lastiger om een blogje met een foto te maken.
Ik ben begonnen met een lettermerklap die ik nog had liggen. Dat kan 's avonds bij de tv. Er zit ook een rok aan te komen en ik ga nu echt de video's die ik nog heb digitaliseren.
Misschien lukt het zelfs om hier een filmpje te plaatsen.
De noeste vlijt is er dus wel, maar even niet te zien.
Ik had nog een cadeaubon liggen dus heb ik een allerleukst doosje met potlooden enz. gehaald bij Hoopman om weer eens wat te schetsen, want ook dat mag ik graag doen.
Weet je wat, ik gooi daar eens een plaatje van bij, als ik het kan vinden......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten