zaterdag 9 april 2011

Kantklossen

Verder met de lessen in 'Hollandsche' Kant. De eerste ging goed, de tweede is af gekomen, de derde is een kraker. Van het patroon kon ik de vormen al niet lezen. Gelukkig was er een geklost hoekje als voorbeeld, zien is voor mij altijd handiger. Verder begreep ik de omschrijving voor een groot deel.
Op de laatste les de eerste hoek geklost. Als zelfontdekkend klosster heb ik nooit goed de omkeer slag geleerd, nu aangevuld evenals het maken van een strakke hoek.
Voor het huiswerk heb ik nu 3 weken, maar ik ben het meest benieuwd naar de volgende hoek, heb ik voldoende onthouden om deze net zo netjes te maken als de eerste?

1 opmerking:

  1. Ik vind het zo'n mooie hobby dat kantklossen en zou het graag nog eens leren... Is het moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen