woensdag 27 april 2011

Kant

Het is prachtig weer en mijn huiswerk voor mijn kantles heb ik niet af(de opdracht aan mijzelf dan), maar goed dan maar weer een hoek onder begeleiding, wel zo prettig.
Het torchon techniek wat opgezet klaar staat moet nog maar even wachten. Met opruimen weer eens in mijn techniek doosje gekeken en niet ontevreden over mijn werk zal ik het hier laten zien.
Het is een stukje tule, een stukje chrysante, een schneeberg-je en een paas- of kerstmandje.
Dat doosje moet nog verder gevuld, maar wat er inzit klopt.
Ik ben lid van de kantkring 't Aemstelkant en om de paar jaar komen we met werk naar buiten.
Over 2 jaar moet er een tafel gevuld kunnen worden met "Een zee van kant" bij een volgend jubileum.
We hebben in ieder geval vast ideeën, nu de uitwerking nog.
Van de zomer kan(t) er van alles in La douce France ook op het kloskussen.......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten