woensdag 20 april 2011

Beursen

Ja zo'n Crea-beurs, ik vraag me toch echt af hoe daar geld verdient kan worden. Deze was afgelopen zaterdag  in Gorichem, wij waren er rond 11 uur en het was lekker rustig. Veel aanbod in workshops, maar nog weinig actie.
Totaal anders dan de handwerkbeurs, veel papier, kralen en nogmaals papier en kralen en werken met mos etc. Natuurlijk heb ik me laten verleiden om hier en daar iets te kopen, zoals katia bolletjes om weer een sjaal te breien. Ook rubber om een halssnoer van te maken(fietsbinnenbanden) en benodigdheden voor een halsketting en een armbandje.
Daarna een lange rit langs de Linge gemaakt waar het fruit in bloei staat. Zag er prachtig uit, met de Paas is het vast nog mooier, maar ook veel drukker verwacht ik.
Ik heb met de Pasen weer genoeg te doen, vervelen hoeft niet. Het wordt alleen zulk mooi weer dat ik van mijzelf toch echt naar buiten moet. Ook niet erg;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten