woensdag 6 april 2011

Kant aan m'n overhemd

In den beginne toen ik net leerde kantklossen heb ik een Brandenburger gemaakt. In die tijd vond ik dat alles nuttig gemaakt diende te worden dus is dat brandenburgertje op de rug van een zelfgemaakt overhemd gezet.
Het doel daarvan weet ik nog heel goed, namelijk kijken hoe houdt kant zich tijdens veel wassen en strijken.
Ik kan nu wel zeggen, het overhemd is bijna 20 jaar oud, dat het kant zich prima houdt.
Niet dat ik het overhemd na de eerste paar jaar nou zo veel draag, het is wel mee geweest op veel verre reizen en andere vakanties.
De conclusie mag er zijn; wanneer kant goed wordt vastgezet gaat het heel lang mee.
Wassen en strijken, als dat normaal gebeurd kan. Het hoeft niet apart beschermt te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten