vrijdag 15 april 2011

Grafisch-, hand- en kant-werk

Morgen naar Gorichem, Crea Weekend voorjaar. Voor zover ik het begrijp is het niet hetzelfde als een handwerkbeurs, maar heeft wel veel gemeen daarmee. Voor mij een nieuw fenomeen, we gaan het zien.
Verder vordert het tijdschrift gestaag, dat moet volgende week echt besteld gaan worden.
Mijn SAL vordert wat langzamer en het kantkloswerk, dat moet echt verder, vanavond weer.
Het is het meest weerbarstiger stuk kant wat ik ben tegengekomen.
Misschien ook omdat ik vroeger in dit stadium het kant gewoon afknipte als het te moeilijk werd.
Gelukkig is mijn olifantje een lekker vertrouwd klusje.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk olifantje en zo heerlijk ontspannend om te borduren.
    Kantklossen lijkt me moeilijk, ik heb het nog nooit gedaan, maar wel zien doen.
    Hoe ben je tot deze hobby gekomen?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Elizabeth. Mijn moeder was genoodzaakt kleding te maken en te breien. Wat stofversiering kostte niet zo veel. Als je als kind dat ziet ga je vanzelf mee doen en ontwikkel je dat verder.

    BeantwoordenVerwijderen