vrijdag 10 mei 2013

Uiltjes

Ik weet dat er mensen zijn die allerlei soorten uiltjes sparen, deze komen uit het Borduurblad als ik mij goed herinner. Borduurgaren genoeg, misschien niet helemaal in de goede kleur maar dat is artistieke interpretatie. Zo'n strook is aardig op een T-shirt heb ik bedacht.
De vogels uit Guatemala heb ik ook weer mee, daar moeten ook nog iets meer vogels op voordat de strook te gebruiken is voor wat dan ook.
Lezen doe ik momenteel wat minder, de drukte rond 4 en 5 mei (als voorzitter van het Comité)was een beetje veel. Het kantklossen gaat wel weer prettig door en ook de plannen voor het komende seizoen met de Kantkring begint aardig vorm te krijgen.
Er is ook nog een armband patroon bij gekomen in Brugs Bloemwerk, ook lekker. De klossen daarvoor had ik al eerder gewonden.
De tas even overgepakt, eigenlijk ben ik wel klaar voor de reis.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten