maandag 19 november 2012

Xocomil

Dit woord zou tussen haakjes kunnen staan omdat het een boek is dat zo heet. Het is een speciaal boek met een mexicaanse legende en er zijn er maar 2.000 van gedrukt. Het speelt aan de oever van het meer van Atitlan waar ik in 1997 langs reisde.
Gisteravond was ik thuis met een vriendin over onze projecten aan het praten toen ik het boek weer eens tevoorschijn haalde. Een van tekeningen heb ik al eens verwerkt tot een kant, maar die is helaas ingepakt.
Het enthousiasme over de tekeningen en de mogelijkheden deze tot wandkleden e.d. te verwerken was groot. Er moet dus gekopieerd worden voor haar......maar zelf zag ik ook meteen weer een canvas project voor me. Welke het wordt weet ik nog niet, maar het is heel goed mogelijk dat het een van deze wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten