maandag 12 november 2012

De huidige trui....

Even een update van de trui die nu op de pennen staat. Ik weet nog steeds niet of het een echt leuke trui wordt, maar draagbaar wordt ie zeker.
Het voorpand is af, het achterpand is af en de mouwen zijn onderweg. Omdat mijn armen wat korter zijn dan gemiddeld stop ik wat eerder 44 of 46 centimeter is voor mij te veel.
De boorden hebben toch de neiging om wijder te worden tijdens het dragen en dat weer oplossen met het doorrijgen van elastiek is ook zo'n gedoe.
Kortere mouwen dan zijn wijdere boorden geen probleem.
Ik houd toch weer bolletjes over, zucht. Met alle restjes die ik een week of wat geleden kreeg heb ik wel al weer wat bedacht. Veel lapjes breiden en voeren, zwarte randen er om heen en je hebt een soort overgooier/spencer in bonte kleurtjes. Omdat ik veel zwart draag kan dat er prima overheen.....
Nou ja, dat is in de toekomst hier vast wel te zien.....

De herfst maakt haast wanneer ik kijk uit mijn studeerkamer.....voorlopig zijn het nog mooie kleuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten