vrijdag 27 juli 2012

Weer een borduursel af...


De doek van zweigard, een klein dekservet is nu ook al af. Mijn projectentas begint leeg te raken. Nu eerst maar eens dingen afmaken die al begonnen zijn.
De icoon is opgezet, het idee is er nu stoffen vastzetten op het canvas en stapje voor stapje daarmee verder. Hoe de draak moet worden ik heb nog geen idee….
De mitaines zijn opgezet, de veiligheidsspelden om steken op weg te zetten heb ik ondertussen ook gehaald en kan nu verder breien.
Mijn groene trui, ooit eerder hier besproken moet dit jaar ook maar eens af dus het borduren wordt het mazen van die trui. Misschien kan ik hem het najaar hier dragen.
De tuin geschoffeld, het terras geveegd en het gras moet ook weer gemaaid. Het wordt hier net zo druk als thuis……
Het weer is hier alleen wat beter. Zelfs als het regent is het warmer dan in Nederland.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten