dinsdag 31 juli 2012

Brocante

Tsja, brocante et vide grenier in Argentat. Voor de dames die graag struinen in Frankrijk geen onbekende termen. Vooralsnog heb ik me jaren ingehouden en hooguit 1 item mee naar mijn 'hol' gesleept.
Deze markt, op het bekende marktplein was een hele grote en leuke. Het weer was warm, de stalletjes afwisselend en de prijzen, als je even oplette, niet al te hoog.
Ik ging naar huis met een fruitschaal(voormalige aardappelschaal die eigenlijk bij een heel servies hoorde, maar zeuren maakte te schaal los), een stenen karaf(voor water of wijn), allebei niet duur en met een blauw decor, kleurend bij een van de serviezen hier. Als toetje 2 oude servetten van damast om mezelf een goed gedekte tafel te geven.
Ik blij daarna nog een ijsje gegeten en terug om te zien of de schaal op tafel net zo goed paste als in mijn gedachten.... en dat wat zo.
Volgende week nog zo'n leuke in St. Privat.....nu mag ik alleen nog maar naar kleine objectjes zoeken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten