vrijdag 13 juli 2012

Iconen


Ja de iconen. Het blijkt dat ik toch net niet aan alles heb gedacht maar ik kom een heel eind. Al wat stoffen voor geknipt, er zijn maar kleine stukjes nodig. En zo af en toe de zaak maar eens uitleggen en op inspiratie wachten.
Het begin is er. Mijn canvas ‘Cantalkoeien’ met borduurwerk heeft mijn zus ingeleverd bij de expositie van amateurkunst. Ik ben er wel weer met de finissage, ik ben benieuwd. Het is weer zo anders dan het andere werk dat getoond wordt. Winnen hoeft niet, maar genoemd worden is ook leuk.
Wanneer ik terug ben ga ik meteen langs om te kijken hoe het hangt.
Helaas moet een van de 2 voorbeelden nog op een ander formaat gecopieerd worden en dat is hier niet zo eenvoudig. Maar toch, met een ervan kan ik beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten