woensdag 22 februari 2012

Mijn eigen workshop waaiertje

Let wel, het is geen schoonheid.
Op de workshop zondag werd deze uitgedeelt met materiaal en het ontwerp was aangegeven met potlood, niet met rijgsteken. De waaier stond ook nergens recht op een draadlijn en het licht was ook niet alles.
Na ruim een uur stond het invulpatroon  op de stof en waren er 2 delen gevuld.
Thuis de rest 's avonds de rest gedaan en de lijnen er om heen toch weer iets anders gemaakt, ik houd niet zo van lange stiksteken.
In plaats lange draden met kleine steekjes naaigaren vast zetten, heb ik toch een steelsteek gebruikt.
De afplatting bovenaan kreeg ik niet anders, moet nog eens denken over zo'n ronding, waarschijnlijk heeft het te maken met de manier waarop de vulling is uitgewerkt, daar zat al te weinig ronding in denk ik.

Voor degene die in Nederland een cursus bij de Royal School of Needlework zouden willen volgen, dan moet je op de site van Jessica Grimm kijken, zij gaat in januari 2013 daar echt mee beginnen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten