maandag 14 maart 2011

Senne-naaldenboekje

Vruchtbaar weekend gehad. Naast het Triviant-middagje zaterdag dat winnend werd afgesloten is er ook wat af gekomen. Mijn rondje chinese tempeltjes is klaar en gesteven. Het laatste naaiwerk aan kleding dat was blijven liggen is ook af op het nalopen op de hand na.
Het is een zomers gevallentje om over een T-shirtje te dragen(camouflagekleding).
Ik heb wat gebreid aan het hesje en de zaken bij elkaar gezocht om een naaldenboekje te maken.
Vorig jaar bij Senne een pakketje gekocht en gemaakt, zonder te weten wat ermee te doen.
Met het grotere werkje weet ik nog steeds niet wat te doen, de twee kleintjes gebruik ik voor het naaldenboekje.
Mijn werktafel is ook een keer geheel opgeruimd en de lock-machine staat ingepakt klaar voor de verkoop. Eigenlijk gebruikte ik deze veel te weinig en nu krijgt een ander er plezier van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten