woensdag 30 maart 2011

Nogmaals het naaldenboekje

Tsja en dan het afwerken op de hand. Wat wordt het dan, niet naar wens en verder denken over de mogelijkheden om het wat op te pimpen en rechter te maken.
Als eerste eens gekeken naar het rechtmaken, dat gaat nog wel lukken met behulp van de strijkbout en wat stoom.
Uiteindelijk drie strookjes geknipt van een restant van het vilt. Daar een vlecht van gemaakt en vervolgens op de rug gefestonneerd. Nu ziet het er beter uit en op de strijkbout na vind ik het toch goed gelukt.














Vanavond weer aan mijn huiswerk voor het kantklossen. Nou ja huiswerk, ik vind het veel te leuk om het dan huiswerk te noemen.

Een nieuw patroon opgekregen, en ermee begonnen en zelfs al verder mee gewerkt.
Het ziet er lastig uit, maar gaat tot nu toe beter dan de vorige opdracht. Nu straks de hoek om, dat moet ik wel goed lezen voor het doen, terug klossen is toch minder leuk dat verder gaan.

Er liggen nu twee werkjes op twee kussens en ik kan maar aan een werk tegelijk bezig zijn.
Het techniek stukje voor de kring blijft nu maar even liggen, eventueel kan dat ook mee op reis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten