woensdag 27 februari 2013

Zomertruitje

Met al dat geruim van me heb ik ook dit truitje teruggevonden. Zeker 10 jaar oud en alleen de boordjes moeten er nog aan. En ja, het past nog steeds, de vraag is alleen of ik nog genoeg garen heb om het af te breien.
Keuzes: De hals breien en de armsgaten onbewerkt laten, of heeele dunne boordjes breien.
Nog maar eens goed over nadenken en ondertussen passende pennen zien te vinden in mijn steeds grotere voorraad....


Er gaat nog meer de deur uit......mijn neef gaat de oude 8mm enz. van mijn vader en zijn grootvader digitaliseren. Dus nog een keer uitzoeken en inpakken en de hele handel naar Belgiƫ vervoeren later dit voorjaar.
Ik ben bijna klaar voor mijn verhuizing waar ik al 2 jaar op wacht(op de verkoop van mijn huis dan).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten