zaterdag 1 december 2012

Sierdekentje/boxkleed

Donderdag ben ik voor de derde keer oud-tante geworden. Met de nadruk op tante graag!
Voor de eerste van mijn oudste neef(lastig hoor een familie beschrijven) hebben we met de families een rode gemaakt, die moet ook nog ergens op de blog zijn terug te vinden.
Nu is het een grijs-witte geworden, maar toch vrolijk omdat iedereen lekker anarchisties zijn eigen interpretatie van het grijs en het wit heeft gebruikt.
Ook heeft tante Pos een envelop met lapjes zoek gemaakt, maar gelukkig, we hebben er toch genoeg!
Nu het ontwerp gemaakt en de zaak verdeelt. Mijn ene zus maakt 3 banen, ik doe er 4 en daarna wordt het geheel gevoegd en op voering gezet.
De kleur keus daarvoor is tot nu toe zilvergrijs.
Het dekentje voor Antwan wordt natuurlijk weer een geheel eigen creatie ik ben de tel kwijt van alle dekentjes waar ik bij betrokken ben geweest.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten