vrijdag 14 september 2012

Weer op pad

Ik ben weer op pad en natuurlijk met mijn projectentas.... Gisteravond gekeken wat daar nou eigenlijk in zat en heftig teleurgesteld: Was ik zo blij met mijn nieuze dekservet en garens, heb ik het patroon zelf vergeten....
Gelukkig zit er nog meer in.

De mitaines waar ik al mee was begonnen en waar ik gisteravond dan maar verder mee ben gegaan. Natuurlijk mijn 2 iconen die ik af kan maken, sokkenwol zonder pennen(ook vergeten), veel kantkloswerk en helemaal onderin nog een borduurtje.
Waar de rest is weet ik niet, misschien in de werkbox van de iconen want die is hier blijven staan.
In ieder geval domdomdom dus, want het leukste werk kan nu niet worden begonnen.
Eigen schuld plaagt een mens het meest, maar niet getreurd en gedaan wat er meegenomen is. Te beginnen met de mitaines.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten