donderdag 20 september 2012

Nieuwe baby, nieuw dekentje


Ja, er moet weer een nieuw speelkleed worden gemaakt voor een neefje of nichtje. Gelukkig doet de nieuwe oma de organisatie, maar een beetje sturen doet geen kwaad.
Grijs en wit moet het worden, ik vind het wat saai en had liever grijs en geel als kleuren genomen. Affijn de voeringkleur is nog niet gekozen…..
De hele familie is aan het breien en haken en omdat ik grijze sokkenwol in mijn projectentas had zitten heb ik er ook al een stuk of 4 gebreid.
Binnenkort hoor ik hoeveel er al zijn gemaakt, we moeten er tenslotte 49 hebben.
De baby wordt eind november geboren, dus we hebben nog even de tijd.
Deze keer zal ik zowel het quilt stuk als het stikken van de deken en het door pitten zelf moeten doen. Het is al weer 3 jaar geleden dat ik de laatste deken maakte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten