zondag 17 juni 2012

Letter-merklap aflevering zoveel


Eindelijk veel tijd voor het handwerken, de textiele werkvormen, de textielkunst.
Ik heb veel bij me en ben dan ook veel van plan dit jaar in Frankrijk. De lettermerklap als eerste genomen om af te maken. Dat gaat lekker, gisteren regende het de hele dag en dan schiet je wel op. Vandaag is het droger, dus ga ik straks ook buiten wat doen. Een veldboeket plukken is gisteren wel gelukt en staat voor me op tafel.
De blogs lopen niet helemaal synchroon met de data omdat ik er weer een paar maak per week, ik heb nog geen internet in huis en moet daar de deur voor uit.
Ik hoop deze keer uit te proberen met een internetstick of het van hieruit ook goed gaat.
In ieder geval zijn de plannen weer groots en veel. Maar we gaan er voor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten