vrijdag 25 november 2011

Bont-plannen

Met opruimen nog een nep-bontje tegen gekomen. Ik draag hem nooit meer dus bood ik hem in mijn omgeving aan.
Al pratend daarover gaf een vriendin de tip om er een tas en randen op mijn laarzen van te maken.
Daarover nadenkend werd ik steeds enthousiaster en wil eigenlijk meteen beginnen, maar dat mag nog even niet. Eerst andere dingen afmaken en zoeken naar een taspatroon. De randen op mijn iets te lage laarzen zijn makkelijker. Kwestie van de mouwen afknippen, afwerken en er elastiek in te zetten.
Dan kunnen ze naar keuze worden gebruikt.
Die tas is lastiger. Ik heb al wel een model in mijn hoofd, maar moet nadenken over voering, vakjes en hengsel, alhoewel ik nog wat nappa over heb van het maken van de tas voor mijn kantkloskussen.
Die tas ziet er niet goed uit, maar is wel oké om mee te sjouwen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten