vrijdag 20 mei 2011

Zakdoekje borduren

In februari op de handwerkbeurs in Zwolle vroeg mijn jongste zus mij bij het aanschaffen van een aantal zakdoekjes met een kantje er eentje voor haar verjaardag te maken met haar initiaal erop.
Ik heb 2 zussen dus bedacht ik meteen dan ook de andere er een moest krijgen.
De eerste zakdoek is af. Het is me gelukt om ook de achterkant goed te krijgen, oftewel ik heb de juiste manier van borduren gebruikt.
Want was het met het bruidskussentje nog mogelijk om minder precies te werken aan de achterkant en door te steken naar het volgende beginpunt, dat is onmogelijk met zo'n dun doekje.
Nu nummer twee opzetten en snel afkrijgen. Ik heb 5 zakdoekjes gekocht dus ik kan nog even vooruit.

1 opmerking:

  1. Prachtig is dit; maar o wat een gepriegel lijkt me dat...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen