zaterdag 21 mei 2011

Samenborduren-dag

Gisteren mezelf getrakteerd op een samenbordurendag van het Borduurblad. Een workshop Hardanger. Een vorm van naaldkant eigenlijk en eenmaal uitgeprobeerd in het geheel niet moeilijk.
Natuurlijk ook weer een werkje gekocht en in de projecttas gestopt.
Het schaar-etuitje moet nog worden afgewerkt, maar de basis is gisteren afgekomen.
Daarna ben ik nog doorgereden naar een aflever adres. Mijn verzameling Barbara Cartland heeft via marktplaats.nl een nieuw goed huis gekregen en ik weer centjes.
Er staan nu nog 2 advertenties, wanneer ik eind volgende week daar nog niets op gehoord heb trek ik ze in tot na mijn vakantie.

1 opmerking:

  1. superleuk...! En ja hoor, een mens moet goed voor zichzelf zorgen en daar hoort van tijd tot tijd ook verwennerij bij..

    BeantwoordenVerwijderen