zondag 13 mei 2012

Laatste kantje

Het laatste kantje van dit seizoen op les opgezet. Uiteindelijk niet thuis, maar op les opgezet vanwege gebrek aan zelfvertrouwen. Dat bleek echter geheel niet nodig. Op les zonder problemen opgezet volgens schema en gaan klossen. Dit kantje is veel eenvoudiger dan de vorige en werkt dus lekker door.
Nadeel is wel dat het over 2 weken echt af moet zijn, de docente stelde voor dat ik dan een van mijn zomer projecten zou meenemen ter leringe ende vermaek.
Dat is op zich wel een goed plan, dus gaat het werk mee nu ik een paar daagjes de hort op ga.
Ik neem meer mee en de laptop zodat ik gewoon door kan gaan met bloggen.


Het vorige had aan de buitenkant ook de spelden in een halve netslag, maar hier maak ik op aanraden van de docente de buitenste spelden in een dubbele netslag. Steviger, maar het ijle van het kant gaat er van af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten