woensdag 26 januari 2011

Computers

Computers zijn handig voor het bijhouden van leeswerklijstjes, het downloaden en bewaren van patronen van allerlei aard, het maken van een blog enzovoort.
Dit tik ik nu op mijn laptopje.

Mijn grote kast staat in de werkplaats, na 4 jaar wassie wel toe aan een upgrade. Nieuw werkgeheugen(groter natuurlijk)en van Vista over op W7.
Eigenlijk had ik gehoopt dat de baas al over gegaan was op W7, want dan kan er een thuissetje gescoord worden. Het komt er wel aan, maar of dat overal al is voor ik afscheid neem is de vraag.
Lui natuurlijk om de upgrade door een ander te laten doen, maar ja anders ben ik een hele zondag bezig met updaten en randapparatuur nalopen.
Vandaag dus geen boek en geen handwerk.......
Ik hoop dat als ie terug is ik de backup niet nodig zal hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten