maandag 5 augustus 2013

Hand- en andere werkzaamheden

Het is al weer bijna 2 weken geleden dat er wat geschreven is op deze plaats.
Er was veel te doen op mijn verblijfplaats. Er kwamen gasten, er was tuinwerk en kluswerk te doen zodat de rest bleef liggen. Zelfs van lezen kwam er weinig.
Ondertussen een cursus fotografie gehad hier in het franse, gelukkig wel door een Hollandse fotograaf die hier woont in Pebru. Aangename week, heel veel geleerd en vervolgens probeer ik dat hier in praktijk te brengen.

Het dekservet is gewassen en gestreken en ziet er leuk uit. Ik laat het hier in Frankrijk.

De tuin moest nodig aangepakt en de houtstapel is in de kokende zon verplaatst naar een vrij gemaakt terrein aan de overkant van de chemin, waar ook mijn moestuin een plaats kan krijgen en de kompost hoop is opgesteld.

Kortom; ik heb mijn tijd nuttig besteed de afgelopen 2 weken en ook een blogger mag even met vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten