vrijdag 5 juli 2013

Camperend borduren of bordurend camperen


Ik ging naar Spanje en ik nam mee…….het dekservet, de uiltjes deel 2 en de vogels uit Guatemala van vorig jaar. Natuurlijk mijn foto toestel en ook mijn tekenblok.
Wat ervan terecht gekomen is……
Het dekservet is voor ruim de helft opgeschoten, de uiltjes en de vogels heb ik met rust gelaten.
De foto's, tsja dat zijn er nogal veel geworden van vooral Gaudi's werk, waaruit veel handwerkinspiratie te halen valt.
Mijn tekenblok is net zo teruggekomen als dat het is mee gegaan. Ik heb alleen maar goed weer gehad en veel gewandeld en naar Barcelona geweest.
Beetje rood, maar dat komt door de parasol. Ik zat buiten te werken toen ik de foto nam en nu is ie een pietsie rood uitgevallen. Volgende keer binnen fotograferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten