maandag 2 januari 2012

Nieuwjaar 2012

Iedereen natuurlijk een goed en gezond 2012. Ik ben het hele weekend weggeweest, dus niet zoveel bloginspiratie gekregen. Mijn handen hebben stil gelegen, of oliebollen opgepakt om in mijn mond te stoppen. Een nieuw jaar, met nieuwe kansen op het gebied van textiel en handwerken.
Er is te veel te doen in tenslotte toch nog te weinig tijd.
Voor de zomer ga ik opnieuw de projectentas samenstellen en zo heb ik nog meer goede voornemens.
Om te beginnen heb ik mijn blog maar eens een nieuwe kleuromgeving gegeven.

Aan het eind van deze maand geef ik 4 workshops bloggen, hoe een reisblog te maken om precies te zijn en daarvoor moet ik ook nog een en ander doen. Wel erg leuk om het allemaal uitteleggen en mee aan het werk te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten